Proto od ledna 2022 spustíme pouze dílčí změny, které se většiny občanů, kteří své popelnice připravují ke svozu, nedotknou.
V průběhu roku 2022 budeme dále pracovat na přípravě rozsáhlejších změn, s důrazem na zachování svozových dnů pro co největší počet občanů žijících v rodinných domech (a v některých bytových domech) bez změny. V rámci přípravy změn budou zapracovány připomínky představitelů vedení města, zástupců KMS (komise místních samospráv), a v neposlední řadě občanů města.
O termínu spuštění dalších změn Vás budeme informovat.
Svozové dny odpadů v rámci projektu Třídíme v Hradci (tedy od rodinných domů a bytových domů, jejichž obyvatelé připravují nádoby v určitý den ke svozu) tedy budou i v roce 2022 pro většinu obyvatel města BEZ ZMĚNY!
Jaké změny ve svozu odpadů proběhnou již od ledna 2022?
- Rozšíření svozu papíru a plastů na veřejných stanovištích ve vybraných částech města
- Drobná úprava svozových dnů odpadů od rodinných domů (pouze v městské části Plačice)
Harmonogram svozu odpadů od 1. 1. 2022 naleznete zde: HARMONOGRAM SVOZU ODPADŮ OD 1.1.2022
V případě dotazů se na nás neváhejte obrátit telefonicky, nebo e-mailem.
e-mail: hrs@mariuspedersen.cz
Tel.: 493 646 640 / Mobil: 733 743 110